Vælg en side

Dette indhold er sponsoreret 

SEO-tekster, Google Ads, markedsanalyser, sociale medier, det handler om markedsføring og om at blive set, men det er måske ikke lige derfor, du har lavet en startup. Hvis du får lidt sved på panden ved tanken om digital markedsføring, så er der en god og dårlig nyhed til dig. 

Først den dårlige nyhed…
Der er ingen vej uden om online markedsføring. Når du ejer en lille startup virksomhed, så skal der bruges tid og energi på markedsføring. Det er den eneste måde at få nye kunder, vækste og få en større markedsandel. …og så den gode nyhed

Den gode nyhed er, at der er hjælp at hente. Markedsføring er en rigtig nem del af din drift at outsource til dem, der har helt styr på det. På www.respons2day.dk kan du få hjælp til alt det, du ikke forstår ved markedsføring. De er specialiserede i små og mellemstore virksomheder, så selvom du sidder med en lille enmands-startup, så er der en løsning til dig. 

Vækst

Hvis du vil vækste fra en lille startup til et veletableret firma, så går din vej gennem markedsføring og markedsanalyser. Du bliver nødt til at kende det marked, du er på og vide hvem, dine konkurrenter er.

Det er ikke nok at have et godt produkt, du skal også have kunderne til at forstå, at det er et godt produkt. 

På din hjemmeside skal dine potentielle kunde få et indtryk at af høj kvalitet og troværdighed. Derfor skal du lægge kræfter i din hjemmeside og din online tilstedeværelse. Forstå din hjemmeside som din fysiske butik eller show-room, der vil du have det rent og pænt, så dine kunder føler sig hjemme. Så hvorfor skal din hjemmeside ikke også føles strømlinet og professionel?

Sælg historien

Den moderne forbruger vil ikke kun købe et produkt, de vil købe en fortælling. Her spiller din online markedsføring en stor rolle. Sørg for at fortæl, hvad der er unikt ved dit produkt, og hvad du kan, som dine konkurrenter ikke kan. Kunden vil købe autencitet og oprigtighed.

Øget robusthed

Corona har bevist at det kræver en ekstrem robusthed at være iværksætter og virksomhedsejer. Markedet kan ændre sig fra den ene dag til den anden. Du kan ikke stole på de dynamikker, der er i traditionel markedsføring i et omskifteligt marked. Hvis du vil øge din robusthed, er det vigtigt, at du har både online markedsføring og traditionel markedsføring. Det vil give din virksomhed en større robusthed overfor uforudsete udfordringer.